Standard
300€
/Lună
Potrivit pentru brandurile mici, la început de drum.
- 1-2 Campanii Meta Ads
- Optimizare buget
- Monitorizare și Raportare
- Cercetare de piață
- Suport email max. 72h
Avansat
400€
/Lună
Potrivit pentru brandurile medii, cu trafic pe website.
- Ce conține Standard plus:
- 2-5 Campanii Meta Ads
- Standard Retargeting
- Analiză competitivă
- Suport chat live max. 48h
Profesional
500€
/Lună
Potrivit brandurilor care vând online servicii sau produse.
- Ce conține Avansat plus:
- 5-10 Campanii Meta Ads
- Dynamic Retargeting
- Consultanță avansată
- Suport chat live max. 24h
Special
Personalizat
Potrivit pentru afacerile cu cerințe speciale.
- Ce conține Pro plus:
- X Campanii Meta Ads
- Rapoarte la X intervale
- Monitorizare constantă
- Suport chat live max. Xh
Întrebări frecvente
Meta Ads se referă la platforma de publicitate a companiei Meta, anterior cunoscută sub numele de Facebook. Această platformă permite brandurilor să plaseze anunțuri pe rețelele sociale precum Facebook și Instagram, care fac parte din ecosistemul Meta. Alegând criterii demografice, interese și comportamente online, anunțurile pot ajunge la audiența țintă. Bugetând eficient și utilizând strategii adecvate, putem obține împreună rezultate concrete, precum clicuri, interacțiuni, afișări sau vânzări în funcție de obiectivele de marketing pe care le alegem împreună.
Da, plata este recurentă, tarifele sunt pe lună și au TVA inclus, la data reînnoirii abonamentului banii se vor extrage automat de pe cardul cu care ați făcut prima comandă. Factura o primiți ulterior pe mail. Pentru a anula abonamentul dvs. vă rugăm să ne înștiințați acest lucru prin formularul de contact.
Pachetele de promovare Meta Ads sunt concepute pentru a vă ajuta să maximizați eficiența și impactul campaniilor dvs. publicitare online. Aceste pachete includ strategii personalizate, optimizare și monitorizare constantă, astfel încât să obțineți cel mai bun ROI pentru bugetul dvs. de publicitate.
Echipa noastră de designeri talentați va crea vizuale personalizate pentru afacerea ta, având în vedere obiectivele și audiența ta.
Optimizarea campaniilor implică analiza și ajustarea constantă a setărilor de campanie, cuvintelor cheie, grupurilor de anunțuri și conținutului anunțurilor pentru a îmbunătăți performanța. Obiectivul este de a crește calitatea traficului și de a reduce costurile inutile.
În funcție de abonamentul ales, veți primi din partea noastră o adresă de email și/sau un număr de telefon unde ne puteți contacta. De asemenea veți putea deschide oricând un ticket de asistență din pagina dedicată pe care o găsiți aici.